Klassen Svømmer Langt 2019

25. januar 2019

Skal jeres 2. og 3. klasser være med i svømmedysten 'Klassen Svømmer Langt'?

Tilmeld jer nu og indberet jeres resultater senest d. 5. maj 2019. Det er gratis at deltage og der er diplomer til alle elever og flotte klassepræmier på højkant.

Alle landets 2. og 3. klasser kan, frem til og med den 5. maj 2019, deltage i konkurrencen om at blive den klasse, der svømmer længst på bare 20 minutter. Reglerne er simple og I bestemmer selv, hvilken dag I vil konkurrere via egen undervisning. Det eneste krav er, at I tilmelder klassen til ’Klassen Svømmer Langt’ og altså senest den 5. maj 2019, indsender jeres resultat.

Vinderne er de tre 2. klasser og de tre 3. klasser, som svømmer flest meter i gennemsnit pr. elev i klassen. Der er flotte diplomer til alle elever i klassen, som I modtager efter jeres tilmelding, og så er der flotte præmier til alle de vindende klasser. Vinderne offentliggøres den 10. maj 2019.

Læs mere om ’Klassen Svømmer Langt’ og tilmeld jeres klasser her.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål eller søger du yderligere information, kan Dansk Svømmeunion, Morten Hinderup, kontaktes på e-mail: moh@svoem.dk eller telefon: 44 39 44 68.