Klassen Svømmer Langt 2021

26. marts 2021

Er din klasse klar på en udfordring?

Tilmeld jer nu og indberet jeres resultater senest Torsdag d. 20 maj 2020.  Det er gratis at deltage og der er flotte klassepræmier på højkant.

Alle landets 2, 3, 4. og 5. klasser kan, frem til og med den 20. maj 2021, deltage i konkurrencen om at blive den klasse, der svømmer længst på bare 20 minutter.

Reglerne er simple og I bestemmer selv, hvilken dag I vil konkurrere via egen undervisning. Det eneste krav er, at I tilmelder klassen til ’Klassen Svømmer Langt’ og altså senest den 1. maj 2020, indsender jeres resultat.

Vinderne er den klasse på klassetrinet, som svømmer flest meter i gennemsnit pr. elev i klassen. Vinderne offentliggøres kort efter den 20. maj.

Læs mere og tilmeld jeres klasser her.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål eller søger du yderligere information, kan Dansk Svømmeunion, Mads Andersen, kontaktes på e-mail: mna@svoem.dk eller telefon: 6114 7797.