Vinderne af Klassen Svømmer Langt 2019

10. maj 2019

Igen i år har der været fantastisk opbakning til Klassen Svømmer Langt. Efter en meget tæt kamp er vinderne fundet.

Igen i år har der været fantastisk opbakning til Klassen Svømmer Langt.

Det er dejligt at flere og flere skoleklasser deltager år for år. I år var der meget tæt kamp for både 2. & 3. Klasserne.

Men vinderne af Klassen Svømmer Langt 2019 er nu fundet.

De tre klasser, der svømmede længst fra 2. klassetrin:

1. plads: 2.y fra Køge Private Realskole

2. plads: 2. fra Helms skole

3. plads: 2.z fra Køge Private Realskole

De tre klasser, der svømmede længst fra 3. klassetrin:

1. plads: 3.a fra Alkestrupskolen

2. plads: 3.y fra Køge Private Realskole

3. plads: 3.a fra Jærgersprisskole

Stort tillykke til vinderne af Klassen Svømmer Langt 2019!

Fede diplomer og flotte præmier

Alle elever, der har deltaget i Klassen Svømmer Langt 2019, modtager et flot diplom for deres deltagelse. Hovedpræmien til de tre 2. klasser og de tre 3. klasser, der har svømmet længst, når man ser på gennemsnittet pr elev i klassen, bliver tilsendt skolen. Det er præmier til rigtige vandhunde.

Skole OL 2020

Alle 3. klasser, som har deltaget i årets Klassen Svømmer Langt, kan se frem til næste år, hvor de kan dyste om pladser til finalestævnet i Skole OL, hvor svømning også er på programmet.