Leg og Lær med disciplinerne

7. december 2023

Leg og lær med Udspring, Vandpolo eller kunstsvømning.

Leg & Lær er undervisningsmateriale indenfor vandpolo, kunstsvømning og udspring med inspiration til nye øvelser og lege i svømmeskolen.

Til hver disciplin er der materiale i tre niveauer, svarende til tre undervisningsgange. Ved gennemførsel af hvert niveau/undervisningsgang, opnår man et mærke.

Til alle øvelser i konceptet, findes videoer på YouTube, der forklarer og foreviser øvelserne.

Det er således muligt at anvende konceptet på forskellige hold og niveauer i svømmeskolen. Aktiviteterne er designet således, at de understøtter deltagernes udvikling af grundfærdighederne, så deltagerne lærer at begå sig i vand og svømme.

Leg & lær-pakke med mærker til spot pris!

Vi har skiftet navn fra Dansk Svømmeunion til SvømDanmark. Det betyder, at vi er ved at udvikle et nyt design til vores mærker med vores nye navn.

Derfor tilbyder vi nu en pakkeløsning med Leg & Lær-materialet inklusiv mærker til en ekstraordinær god pris. På den måde håber vi at få solgt ud af vores lager af de nuværende mærker.

Leg & Lær-pakkerne med 3 niveauer (dvs. undervisningsmateriale til 3 undervisningsgange & 3 mærker) sælges for bare 10 kr! Det er 75% rabat i forhold til normalprisen.

Leg & Lær-pakkerne sælges minumum i sæt á 10 stk. Dvs. for 100 kr. får du:

• Leg & Lær-undervisningsmateriale til 3 undervisningsgange (trykt på vandafvisende papir)
  • 10 stk. AquaChamp-mærker - Niveau 1
  • 10 stk. AquaChamp-mærker - Niveau 2
  • 10 stk. AquaChamp-mærker - Niveau 3

Du vælger selv om du ønsker Leg & Lær-pakkerne indenfor vandpolo, kunstsvømning eller udspring.

KØB LEG & LÆR-PAKKERNE HER!