Vind et oplæg om badesikkerhed

25. januar 2019

Nu er det igen muligt at tilmelde sig konkurrencen om at vinde et oplæg om badesikkerhed med TrygFonden Kystlivredning.

Vi gentager succeserne fra tidligere år og udlodder, igen i år, 10 'badesikkerheds'-oplæg med livreddere fra TrygFonden Kystlivredning. Kystlivredderne besøger skolerne i perioden op til skolernes sommerferie og vil blandt andet lære eleverne om badesikkerhed, De 5 baderåd og det at have respekt for vand, så de kan passe bedre på sig selv ved strande, havne, søer og hav, og måske hjælpe andre i nød.

Tilmelding skal ske senest den 1. maj 2019. De 10 heldige skoler findes ved lodtrækning blandt alle tilmeldinger. Vinderne offentliggøres den 3. maj 2019 og de vil få direkte besked. Dato for besøget aftales nærmere. Oplægget er for et nærmere aftalt antal elever, men eksempelvis kan det være for et helt klassetrin eller to, med flere klasser.

Se mere og tilmeld jer konkurrencen om et badesikkerhedsoplæg her.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål eller søger du yderligere information, kan udviklingskonsulent i Dansk Svømmeunion, Tobias Marling, kontaktes på e-mail: tm@svoem.dk eller telefon: 5166 3982.